napisz do nas svenska espańol Tak kiedyś wytwarzano dzwony i zegary Tak kiedyś wytwarzano dzwony i zegary english deutsch pycckuű cesky

 MECHANIZMY zegarowe

Zegary wieżowe
Zegary do wnętrz
Zegary upominkowe
Zegary stojące (podłogowe, gabinetowe)

Mechanizmy zegarowe

Mechanizmy 
do małych zegarów
(wskazówki, tarcze)

Mechanizmy gabinetowe

Zegary sportowe
Zegary cyfrowe


71-023 Szczecin
ul. Chobolańska 57
tel. 0601 725955
fax 091 4871836
rek@zegary-dzwony.pl

Oferujemy również części zegarowe do małych mechanizmów kwarcowych

zobacz ten mechanizm

wskazówki

          Sprzedajemy hurtowo i detalicznie oraz produkujemy mechanizmy zegarowe do najróżniejszych zastosowań. Więcej...

          Zalety oferowanych wieżowych mechanizmów zegarowych:
- wykonane są z materiałów nierdzewnych i odpornych na ścieranie (brąz, stal, nierdzewna, poliamidy)
- nie wymagają smarowania
- nie posiadają żadnych pracujących styków elektrycznych
- dają efekt płynnego przesuwu wskazówek
- posiadają zasilanie awaryjne z układem automatycznego ładowania akumulatorów (gdyby zegar nie został wyposażony w zasilanie awaryjne, wówczas po przerwie w zasilaniu zegar samoczynnie się nastawia, ponieważ brak zasilania, nie powoduje utraty informacji o upływającym czasie)
- mechanizmy wyposażone są w optyczny układ kontroli pozycji wskazówek
- komputer sterujący pracą mechanizmu wykrywa błędne ustawienie wskazówek, np. na skutek uszkodzenia mechanizmu lub przeciążenia wskazówki. W takim wypadku komputer samoczynnie dokonuje korekty.
- moment napędowy wskazówek ustawiany jest programowo, maksymalnie do 20Nm
- przystosowane są łącznie z akumulatorami zasilania awaryjnego do ciągłej pracy w zakresie temperatur od -25 do +50°C
-mechanizm posiada dwa programowane wyjścia innych urządzeń (np. dzwony, oświetlenie)
- mechanizm posiada małe gabaryty i niewielki ciężar.
- są produktem krajowym - wszystkie elementy zostały zaprojektowane i wytworzone w Polsce


- posiadają dziesięcioletnią gwarancję

- Nasze mechanizy zegarowe przeszły przyspieszony test zużycia odpowiadający 100-letnej pracy mechanizmu. Test w warunkach ekstremalnych (temperatura od -30 do +60°C; wpływ warunków atmosferycznych) spowodował śladowe zużycia przekładni i kół zębatych umożliwiając dalszą wieloletnią i bezawaryjną pracę naszych mechanizmów